ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΜΕΣΑ;

Μεικτές εντυπώσεις, μεγαλύτερη
και πιο μαζική προσέγγιση
όλο το εικοσιτετράωρο

Χαμηλό κόστος.
Κόστος ανά χιλιάδα

Επαναλαμβανόμενη έκθεση

Στοχευμένη διαφήμιση στην
τοποθεσία της επιχείρησης σας

Όλες οι διαφημιστικές μας πινακίδες βρίσκονται δίπλα από κυκλικούς κόμβους! Αυτό μας δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ωφελεί εσάς τον πελάτη μας!

Όλες οι διαφημιστικές πινακίδες βρίσκονται στα πιο πολυσύχναστα σημεία όπου υπάρχουν κυκλικοί κόμβοι και ποδοσφαιρικά γήπεδα.

Σχεδιάζουμε μαζί την διαφημιστική σας καμπάνια με συνέπεια, ποιότητα στην εξυπηρέτηση και φρέσκες ιδέες για ανάπτυξη.

Όλες οι διαφημιστικές μας πινακίδες είναι φωτιζόμενες.

Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να διαφημιστείτε σε υπαίθρια μέσα ενημέρωσης γιατί:

ΜΕΙΚΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Ο πιθανός αριθμός εκθέσεων στην υπαίθρια διαφήμιση υπολογίζεται στη βάση της ημερήσιας έκθεσης. Όλο το 24 ωρο!

ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Μεγάλος αριθμός από διαφορετικούς ανθρώπους (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, κοινωνική μόρφωση κ.ο.κ) εκτίθενται καθημερινά στο μέσο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

Επαναλαμβανομένη έκθεση. Η επανάληψη είναι το κλειδί για τη μνήμη. (Δημιουργία Μνήμης)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ/ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Η συνέχεια στην επικοινωνία είναι σημαντική για τη Διατήρηση Μνήμης.

ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ

Το κόστος της διαφήμισης αντιπαρατίθεται στο πόσοι θα την δουν. Κόστος ανά χιλιάδα = Κόστος/Χίλια άτομα (Cost per thousand = Cost/Thousand of people).

ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ

Τη διαφήμιση σας έξω από το σπίτι όπου οι άνθρωποι ξοδεύουν το 70% του χρόνου τους.

  • Το 60% του εβδομαδιαίου χρόνου σας είσαστε εν κινήσει.
  • Μπορείς να κάνεις συγκεκριμένη τη στόχευση σου.
  • Παραπέμπει για περισσότερη διαδικτυακή δράση στις ιστοσελίδες των εταιρειών.
  • Ενισχύει ακόμα περισσότερο μια εκστρατεία που γίνεται συνδυαστικά με άλλα μέσα, σύμφωνα με μηνιαίες μετρήσεις.
  • Τηλεοπτική διαφήμιση κατά 17%
  • Ραδιοφωνική κάλυψη κατά 41%
  • Διαδίκτυο κατά 65%
  • Η Υπαίθρια διαφήμιση αποδίδει καλύτερα έναντι της τηλεοπτικής διαφήμισης κατά 61%, έναντι του ραδιοφώνου κατά 180% και του έντυπου τύπου (περιοδικό, εφημερίδα) κατά 98%.
  • Με επιβλητική παρουσία και μαζική προσέγγιση, φτάνει εκεί που τα άλλα μέσα δεν μπορούν να φτάσουν!

Σας προτείνουμε να εξετάσετε την προοπτική της υπαίθριας διαφήμισης, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Τα αποτελέσματα θα σας καταπλήξουν!!